جبهه مردم افغانستان
(جما)
د افغانستان ولس جبهه
Afghanistan people’s front

گزارش از جلب و جذب نظامیان پیشین دولت

گزارش درمورد جلب و جذب نیروهای پیشین دولت افغانستان توسط رژیم آخوندی ایران ، روسیه ، آمریکا ، انگلیس:-
من مدت چهارده سال در اردو دولت قبلی افغانستان کار کردم ، یکتن از همکارانم که بعد از سقوط دولت غنی به کشور ایران فرار نموده بود. گاهی ناگاهی از طریق فضای مجازی همراهش ارتباط داشتم و احوال همدیگر را میگرفتیم . بعد دو هفته عدم ارتباط امروز چهار شنبه ۲/نوامبر۲۰۲۲ با من تماس گرفته و بعد از احوال پرسی چنین تعریف کرد:-
در ولایت مشهد ایران یکتعداد افراد که هویت شان افغانی میباشند دنبال آدرس افراد که قبلا منسوب نظامی بوده ، فعلا در آن کشور پناه گزین شده ، میباشند . میخواهند این افراد را برای جنگ اوکراین بر ضد دولت زلنسکی استخدام نمایند.
نحوه شناسایی:- دستگاه بایومتریک و گرفتن معلومات از اقارب نظامیان.

  • امتیازات :- ماهانه دو هزار دلار آمریکایی ومعاش وعده داده شده.
  • بعد از یک دوره آمورش کوتاه مدت (بیست روزه الی یکماه) به خط نبرد فرستاده میشوند.
  • برایشان وعده تابعیت کشور روسیه را نیز میدهند.
  • مصارف روزانه برایشان دوصد دالر وعده داده شده.
  • بعد از ثبت نام مقدار دوهزار دالر نقداً برایشان میدهند.
    نوت:- این در حالیست که رژیم فاشیستی و دیکتاتوری ایران مرزهای قاچاق آن کشور را برای جوانان به شکل اعلان ناشده باز کرده یعنی قیودات دوماه قبل ( فیر کردن بر افراد که قاچاق وارد خاک ایران میشدند ، برداشتن تعداد زیادی از پوسته های امنیتی شان از مرز ها ، قاچاق بران که وابسته به سپاه پاسداران میباشند به پول ناچیز جوانان را به ایران قاچاق میکنند و نسبت به سابق بسیار با سهولت ) در عین حال در مسیر راه به مسئول شان گزارش میدهد که چه تعداد جوان را قاچاق وارد خاک ایران نموده اند .
  • در عین حال قرار گزارشات و شایعات استخبارات آمریکا و انگلیس نیز در کابل دنبال منسوبین نظامی قبلی میباشند . که بعد شناسایی توسط دستگاه بایومتریک برای جنگ برضد روسیه استخدام میشوند.
    بعد از سقوط جمهوریت دستگاه های بایومتریک در اکثر ولایات توسط افراد نفوذی و استخدام شده ایران و روسیه غارت شدند. مخصوصاً از قول اردوی های مزار ، هلمند ، هرات ، کندوز ، ننگرهار و قندهار.
    اما حافظه دستگاه عمومی که در مقر وزارت دفاع ملی بود توسط آمریکایی ها به سفارت آمریکا انتقال داده شد و دستگاه نیز توسط نیروهای متخصص آمریکایی قفل رمزی شده است.

گزارشگر جما

بیان دیدگاه

یک وبسایت یا وبلاگ در WordPress.com بسازید